10 april

godkväll!
veckan har gått riktigt fort tycker jag, imorgon är det fredag och äntligen helg :) imorgon klockan sju ska jag vara på lv5 för att påbörja helgens övning. vi vet inte vad vi ska få göra men nått roligt lär ju emelie hittat på.

idag slutade jag klockan elva, lyxigt tyckte jag så jmamma och jag drog in till birsta. skulle skaffa mig ett par nya glasögon eftersom jag tappat de förra.. hittade två par jätte fina svart/röda så dom vart det :) efter det vart det självklart mc´donalds. åkte med mamma på jobbet tills pappa slutade vid halv fem, kom hem och började med maten. efter maten åkte vi till holm, kom alldeles precis hem. mamma och jag har varit ute och åkt 13 mil :/ men då har vi sett det mesta också. var till andreas lägenhet och städade lite eftersom vi inte hann göra det sist. men nu orkar jag inte mer, ska jag ta och dejta kudden och prata med min bejbi <3
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0