Här kommer en liten bild ifrån stora Malmö...

img_7019 (MMS)

Här kommer en liten bild ifrån stora Malmö! Ja ni hörde rätt, vi är längst ner i landet. Andreas tog en oväntad ledighet i Tisdags så på Onsdag fm tog vi flyget hit ner och åker hem imorgon igen. Vi har haft flera underbara dagar här fyllda med medeltids spel, barnvagns köp, shopping, kalas, äventyrsbad, Mustang körning och mycket gott sällskap! Barnen har varit jätte duktiga, inga allergier heller ( förutom för mig då såklart..) Glömde ju min spray hemma också så den första natten var nästan olidlig.. Så nu ska jag aldrig ta förgivet att den är med för det kostade mig 1300kr att lösa ut ny också! Helt sinnes. Ja nu har vi lagt oss i sängen, blir till att kliva upp i tid imorgon och packa ihop oss. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0