Söndagsmys

God kväll! Dagen idag har varit en riktig söndags dag i sin ära.. Sovmorgon, rejäl frukost och lång promenad bestod förmiddagen utav. I em har vi haft besök utav mina föräldrar, Kalle & Moa. Vi åt köttfärs biffar med potatis Mos, lingonsylt och go sås. Till efterrätt blev det glass& frukt! Jag har precis lagt mig i sängen efter att ha somnat med Arvid i hans säng vid åtta.. Och jag kan säga att jag är faktiskt fortfarande mätt! Hur jag ska kunna somna om nu är ett mysterium.. Läsa lite bloggar och spela lite wordfued är förhoppningsvis lösningen :) Alma somnade alldeles själv i sin egna säng ikväll igen, nu är det tredje av fjärde dagen som hon somnar utan att ens gny till också.. Peppar peppar, Men än så länge går ju allt som på rosor. Nä vad yrar jag i, iväg med mig.. God Natt på er!


Kommentarer
Postat av: business plan

You should not so worry about this. It's not so big problem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0