Här har vi tjejen med prickarna :) Äntlige...

img_2233 (MMS)

Här har vi tjejen med prickarna :) Äntligen har febern börjat läggs sig och det blir inga mer prickar nu. Nu är det bara att invänta att de torkat till och lossnar. Lillgumman min, man tycker så synd om henne där hon sitter på golvet och skrattar och ser ut som hon gör. Idag har vi inte gjort allt för mycket, var till Kovland och hämtade ut några paket. Momma, Zaina, Mattias och Kalle kom förbi strax innan klockan sex så att jag och Arvid kunde gå till häreborg och kolla när Nattis uppträdde :) Åh vad duktig och modiga barnen är! Jag hoppas att mina barn blir lika modiga. Jag somnade självklart med barnen när de skulle lägga sig och hipps vipps så sitter jag vaken nu istället.. Jag vet att jag borde lägga mig igen, så efter lite blogg läsning ska jag krypa ner mellan trollen igen :) Imorgon har vi inget planerat.. Jag börjar få Birsta abstinens. Och speciellt nu när jag har så många presentkort där sedan jag fyllde år. I helgen blir det ändå ett besök dit då barnen äntligen ska få sig en egen Gungställning. Jippie :) Nä nu säger jag Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0