Här är en bild på prinsessan från igår. Pa...

img_1908 (MMS)

Här är en bild på prinsessan från igår. Pappan och Arvid lekte docka med Alma, det märks att hon är orolig över att det är buskörarna som skjutsar henne. Men det övervakades noga utav Mammsen och hon verkade faktiskt trivas att bli runt rullad :) Å jag är så piss less på att inte ha någon riktig kamera här hemma.. Jag har nu lovat både mig själv och barnen att senast till sommaren ska vi ha inhandlat oss en riktig sådan så vi kan bojkotta den här jäkla iphonen. Just nu ligger prioriteringarna på vårat boende men till sommaren kommer jag inte kunna hålla mig. Då måste vi ha en kamera som kan fånga våra underbara upplevelser på bild och bevara dem som de fina minnen de är :) Från det ena till det andra, just nu ligger vi på flickrummet hemma hos mamma och pappa. Jag har precis avslutat ett arbetspass och har nu krypt ner mellan barnen. Jag fick precis ett samtal ifrån Andreas som också precis slutat jobba. Han skulle nämligen komma ner och hålla oss sällskap ikväll men nu var det som ingen ide så han åkte hem istället. Lill stackaren min, han lät så trött. Resten utav veckan kommer han att jobba natt.. Nu börjar det märkas att stoppena är på ingång och som sagt så är det på både gott och ont. Imorgon blir det mera jobb för min del men på Torsdag satsar vi på en hel lek dag i barnens ära, jag har tur att de är så underbart snälla som de är för annars hade jag nog inte kunnat jobba som jag gör :) Snart är det bra precis 20 dagar kvar tills vi ska flytta också. Och som vi längtar! Nä nu ska jag slå igen ögonen och hoppas på en lugn natt och en bra dag imorgon. God natt, kram!


Kommentarer
Postat av: Emma S

Hihi, va gulligt med "dockan" i vagnen :)

2011-03-31 @ 20:57:47
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0