I Söndags fyllde våran lilla kille hela 2å...

img_2446 (MMS)

I Söndags fyllde våran lilla kille hela 2år! Det har firats hela helgen lång och idag kom sista gänget. Järngänget bestående utav 8 mammor och 11 barn. Tyvärr kom ju regnet inatt så barnen kunde inte leka med alla Arvids nya uteleksaker men det verkade gå bra med innelek också :) Jag måste återigen få tacka alla som velat fira med oss här i dagarna! Det har varit underbart roligt att få träffa alla såhär under  en tårtbit och lek :)  Ikväll har Erica varit här, hon kom hem idag och blir hemma hela sommaren som det ser ut. Jag är så glad för som jag har saknat henne!  Imorgon ska vi bara vara hemma för antisimex kommer och ska sanera bort de förbannade jordgetingarna som bosatt sig ute under våran uteplats. Till kvällen ska vi till Lögdö och vara med Robban. Även Onsdagen kommer spenderas där men sedan går vi på långhelg hela familjen!  Nä nu ska jag stänga igen här och gå och sova. Godnatt där ute i cybern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0