Det är väl egentligen ingen ide att sätta ...

Det är väl egentligen ingen ide att sätta sig att blogga nu då mina två senaste inlägg inte velat komma fram.. Nu har jag ägnat två timmar åt att försöka lokalisera problemet men har inte blivigt ett dugg klokare. Nu hoppas jag att supporten på blogg.se kan hitta felet istället. Dagen idag har iallafall varit en riktig ute dag. Vi har haft trevligt besök utav Emma, Anton och Amanda :) Till kvällskvisten dök också Johanna, Teo och Tilda förbi. Vi har studsat en massa studsmatta och lapat lite sol. Nu här innan läggdags blev det en långdusch för oss alla tre och efter det somnade de relativt fort. Jag själv har suttit och kollat in de mest onödiga sidor efter en ny tvättmaskin då våran tragiskt nog fick sig ett bryt här iförrgår. R.i.p det var en bra maskin.. Jag hittade en relativt billig en på Elgiganten så jag ska ta mig ett snack med herrn i huset och hoppas att vi snart kan vara i rullning igen. Nä nu ska jag försöka sova lite, imorgon blir det playa del liden för lite badning om vädret tillåter. Till kvällen ska jag vara BF (barn fri) lillebror kommer nämligen upp och ska passa grynen Medans jag ska äta gott på Oscars tillsamans med en massa trevliga mammor ifrån trakten :) Det ser jag fram emot! Godnatt på er nu, även fast att det här säkert också kommer komma upp vid något senare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0