Tack vare ett ordentligt spö regn och en i...

img_0384 (MMS)

Tack vare ett ordentligt spö regn och en igen satt dagvattenbrunn blev jag igår välkomnad hem utav en undervåning/ källare full utav vatten! Hjälpen kom ändå snabbt och efter ca 2h var allt vatten borta igen, men faktum kvarstår att vårat gillestuge golv blivigt drabbat och än kan vi inte ropa hej.. Kvällen blev ändå bättre med lite grillat& någon kall. Mysigt att bara få rå om varandra för omväxlingsskull. Just nu ligger jag med en liten trött hostig tjej i mitten mellan oss. På nätterna nuförtiden vaknar hon utav den hemska hostan eller så hostar hon tills hon spyr! Det är helt sjukt, imorgon måste jag ringa in till sjukhuset det första jag gör och begära en remiss till barn så fort som möjligt. Jag menar det är ju en femma när hon hostar på dagen, men på natten då kan hon ju inte sova stackarn. Jaja, Andreas går iaf på sin första semesterdag imorgon :) Hela veckan ska vi bara få rå om honom, härligt ska vi ha det. Nä nu har donnan slutat hosta så mycket så mamman ska ta och försöka sova också. Röjning ska vi förhoppningsvis hinna med imorgon också! Skulle sitta skönt med en fräsch tomt nu. God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir lite tokig, förlåt! Vårt gillestugegolv blivit drabbat. Inte vårat, särstavning, blivigt

2011-08-01 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0