Goddag! Just nu sitter Alma och jag på Sör...

img_1362 (MMS)

Goddag! Just nu sitter Alma och jag på Söråkers vårdcentral och väntar på Moffen och Arvid. Pappa fick ju agera taxi åt oss idag då vi numera bara har en fungerande bil. Jag har då iaf varit till läkaren för min allergi och astma. Jag har precis hämtat ut både allergi tabletter och ögon droppar så förhoppningsvis ska jag klara utav Malmö trippen som vi påbörjar imorgon. Klockan 0650 lyfter vi ifrån Midlanda, skönt att flyga men jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för barnen :) Nä nu är pappa här, vi ska åka och äta nått innan det blir hemfärd.


Kommentarer
Postat av: Linda

ja vi såg er nog :)

2011-01-04 @ 17:00:51
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0