Idag blir vår lilla sessa hela 11 månader!...

img_3273 (MMS)

Idag blir vår lilla sessa hela 11 månader! Det firade vi med lite drakborgen bus med Tilda, Teo & Josse :) En sväng förbi dagis har vi också hunnit med idag och fy vad det känna vemodigt med dagis start. Jag vet inte men man skulle kanske skaffat en till bebis så man fick vara hemma och rå om de små trollen ännu längre! Men med närmare eftertanke så ska det ju faktiskt bli skönt att kunna börja jobba och veta att barnen ändå har det bra och roligt på dagis Medans :) Nu har jag precis lagt mig i sängen. Sover kvar hos mamma& pappa inatt eftersom jag har jobbat kväll och ändå ska jobba dag imorgon. Barnen ligger och snarkar för fullt så det ska väl jag också försöka göra några timmarn :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0