Hej! Det blev inte en lugn dag.. Blev utri...

img_4782 (MMS)

Hej! Det blev inte en lugn dag.. Blev utringd på fm, så jobbat har jag gjort idag. När jag kom hem igen var det bara att skynda på med middgen. Sällis fick vi utav Maria& Nattis. Vi har hunnit med en massa nytto grejjor ikväll, bl.a. Så sitter mina nya gardiner uppe i källarfönstren nu :) Det är tur man har underbara vänner med sy kunskaper! Barnen sover, jag ligger i soffan och lyssnar på oljudet ifrån de hemska avfuktarna i källaren.. Nu ska de bara vara påslagna i 3 veckor.. Semester kommer jag behöva efter det!! Nä nu är det bara dåligt på tvn så nu ska jag försöka somna i den här tornadon! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0