Smaskens med majs krokar tycker Alma! Före...

img_1959 (MMS)

Smaskens med majs krokar tycker Alma! Föregående vecka blev det 67 arbetande timmar så det är dels därför det blivigt lite dåligt på uppdaterings fronten. Idag har jag och barnen bara varit hemma och återhämtat oss lite efter storhelgen i lögdö :) Pappan kom hem efter jobbet idag och det var alldeles passande så jag  kunde springa iväg på skoterrådsmöte :) Ikväll har vi myst, Andreas åker iväg imorgon igen så det var välbehövt. Jag och barnen ska jobba imorgon kväll och på Onsdag ska jag åka på utbildning med jobbet i Övik. Det ska bli spännande. Resterande veckan blir ledig, Kalle ska sova hos oss på Lördag men det är allt som är planerat. Jag och Andreas satt precis och pratade om sommaren, vi tror det kommer bli en toppen sommare. Vi ska båda jobba väldigt mycket men iår blir första sommaren vi ska planera semester ihop också :D Våra funderingar är att vara lediga i Augusti, vad vi ska göra vet vi ännu inte men det känns som att om vi åker neröver i landet så vill vi åka ganska sent eftersom större delen utav släkten kommer ju komma till oss nu redan i maj.. Ja, jag är trött nu och bara svamlar.. Semester och semester, det är långt dit ännu! Det blev ett yrt inlägg sågodnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0