Ja då var man nästan nyss hemkommen från e...

img_0962 (MMS)

Ja då var man nästan nyss hemkommen från ett jätte mysigt ljus party hos annica :) Köpte lite t-ljus med en annan doft än jag har. Blir även ett party här hemma någon gång i januari. Så då hoppas jag att det är några som vill komma! Idag har jag haft fredag hela dagen vilket innebar att vi missade kyrkis.. Insåg det i lagom tid till att det slutade. Så idag har vi tagit en riktig hemma dag. Lite tvätt, disk och allmänt trixande:) Pappa kom upp och var med Arvid medans jag, Alma och mamma var på ljuspartyt då. Arvid har blivigt riktigt hemma här i lägenheten, och det märks för när det kommer någon på besök ska han genast guida runt och visa upp alla sina saker :p Det är roligt att se! Imorgon vet jag inte alls vad vi ska hitta på, kanske blir en sväng inöver. Jag hade gärna varit iväg och badat men jag har ju inte varit på efterkontrollen än så det går ju inte.. Arvid somnade här bara för en liten stund sen så nu ska jag läsa lite bloggar och sen försöka somna jag med. Idag har jag även bokat en ny design med annasara.net :D Jätte roligt att äntligen få lite nytt&fräscht. Beställde två namntavlor utav henne i förrgår och idag när jag var in och kikade reade hon också ut några designer så det var ju bara att slå till på det också:) Ska mejla några bilder till henne nu innan jag somnar så det är bara att hålla ögonen öppna på förändringen. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0