Idag har jag då jobbat med Robban. Dagen g...

Idag har jag då jobbat med Robban. Dagen gick jätte fort och vid halv sex rullade vi hemöver för att träffa våran Andreas. Middagen stod på bordet, precis som det ska vara då :D Ikväll har vi bara myst på. Blev till och med en laddning chokladpudding framför bonde söker fru. Imorgon ska pappan inte jobba så jag hoppas att han följer med oss på kyrkis :) Jag ska också försöka se till att våran tvättmaskin som fortfarande står kvar i huset kommer hit.. Det är ju så himla bökigt att planera när man ska tvätta tycker jag. Ja ja vi får se imorgon. Nu är lillan nyäten så jag ska se till att somna jag med. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0