Magen som bara växer och gror

Hallå!

Just nu sitter jag ensam nere i vardagsrummet, grabbarna ligger på övervåningen och sover som två stockar sedan länge tillbaka :P Själv sitter jag och kollar på en utav de tre filmer vi hyrde på hemmakväll i början utav veckan. Motherhood heter den, riktigt bra faktiskt. Sitter samtidigt och klickar hem lite nytt från jotex, men jag får ju sån beslutsångest! Jag vill ju ha allt.. Måste välja bort lite nudå, ser att jag har 18 produkter i varukorgen, det kanske inte blir allt för poppis när paketet kommer hem och herrn i huset ser det :D Det blir iaf en massa plommon färgat här i höst, jag tycker att det är hur snyggt som helst och det passar in i våran "stil" här hemma.

Ikväll har vi bara tagigt det lugnt, legat framför tvn med en massa gotta.

Idag har ju jag och mamma jobbat dubbelt men ändå känns det som vi inte gjort ett dyft. Extremt varmt har det varit och då blir ju vi stålnackar slöare än vanligt :P Vid middagstid tog vi oss i kragen och åkte inöver timråland, pappa och andreas följde också med. Middag blev det där, och vi blev då inte impad. Jag tog vad det stod skulle vara en "grillad gravad lax med fransk potatissallad".. Det visade sig att det var en kall slemmig gravad lax som då inte alls var grillad och till den kalla, oskalade, delade potatisar. Mumma, de andra i sällskapet tog annat och var lika besviken som mig. Tur det blivigt en massa snacks här hemma så man slipper gå och lägga sig med kurrande mage iaf. Annars var det riktig mysig stämning på torget. Kan tänka mig att det är lite värre den här tiden :D 

Idag (lördag) har vi gått in i vecka 35 alltså 34+1. NU börjar det allt närma sig :D Jag visade Andreas när vi kom hem vad jag shoppat på rean och till och med han blev lite rörd utav de mjuka små rosa plaggen :) Hihi.

Nä nu är filmen slut, slutade lyckligt och bra! För er som ville veta :P Jag ska plocka bort lite från jotex listan och sedan stänga ner här. Imorgon hoppas vi på lagomt bra väder så det kan bli lite gjort på tomten. Blidde ingen traktor ikväll så det står högst på listan imorgon. Natti natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad nära det är för er nu. Jag blir ju avis :D Jag måste hitta ett par bruna mjukisbyxor som bäbisen kan åka hem med från BB. Och jag hoppas på att hitta på rea ;)



2010-08-10 @ 11:16:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0