Elfte augusti tvåtusentio

Hallå!

Sitter vid datorn ikväll igen, just nu för att mina förvärkar är så jäkla hemska.. Och värre ska det bli, hugaligen jag tror inte jag var riktigt kry när jag gav mig på det här igen :P Idag har det varit jobb för hela slanten, sov som sagt i lögdö. Det gör det mycket enklare på morgonen när man har en sjusovare till son.

Vi begav oss iaf på en birsta sväng, åt lite lättare lunch på donken, letade efter "första kittet" till pyret i magen. Hittade dock inget så jag har lite smått panik, jag vill ju inte att hon/han ska behöva åka hem naken :p Nog för att jag har en MASSA kläder från det att arvid var nyfödd men det känns ändå som att jag vill ha något nytt och som är tilltänkt till den här bebisen. Jaja, man får väl hoppas att det inte är dax än på ett tag så jag hinner med mig.

Innan vi åkte från Birsta tog vi en fika och hämtade sedan ut Robbans nya tv på elgiganten. När jag slutade skyndade vi oss hem till Andreas. Blev pyttipanna till middag.. Inte någon häjdare tycker jag, men det tycker andreas. Efteråt tog vi oss en sväng in till byn, spanade läget lite smått :P

Ikväll har jag avnjutit tvn med chirre&dirre. Försökte mig på bloggdesignen, men det flyter inte riktigt på bra än. Får göra nått fler försök hädanefter då det finns tid.

Nu ska jag dra med mig min snarkade karl och gå upp och lägga oss. Jobb imorgon med så det är bara att kliva upp tidigt.

Natti natt allesammans!


Här var han inte stor mitt lilla hjärta :´)


Kommentarer
Postat av: Moster

Det var väl en fin sida du fått till.

Kram.

2010-08-12 @ 11:58:43
Postat av: KIKKI

men tack :) vad kul att höra :D jättekul att ni ska ha en till liten också må jag säga :D:D

2010-08-25 @ 18:03:11
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0