lördag 21 november

Hallå!

Idag var det skola som stod på schema. Två timmar mellan halv tio och halv tolv. Jag fick tokstressa då arvid inte väckt mig. Han brukar vara så bra på att väcka mig alltid klockan åtta men jag vet inte om han börjar bli en liten sjusovare :D Hann iaf på lektionen, efter skolan kom mamma med arvid så åkte vi till norrliden så arvid fick bada med momma =) Jag hade inga badkläder med mig så jag fick hoppa den här gången.. Arvid var så duktig så, han verkligen trivs i vattnet. Hade med mig kameran men nu ligger den i bilen så jag kan tyvärr inte lägga upp bilder :/ Efter badet somnade lillfisen så gott och sov länge. Jag hann till och med luncha på charm i birsta med mamma och comp i lugn och ro innan han vaknade och skulle leka med oss :)

Andreas har kommit hem idag, jätte skönt när han varit borta såhär länge! När han kom hem åkte vi direkt och handlade mat på tempo. Andreas&arvid började kocka åt  mig medans jag fick gå och ta mig en tupplur. Jätte härligt och välbehövt! Känner på mig att jag börjar bli hängig, ont i halsen och allmänt trött. Undra sa flundran hur man kommer bli imorgon då.. Ja tror ni att jag har någon ånest över sprutan imorgon då?! -Som bara den, jag skulle helst gömma mig under trappen och vänta tills influensan är över.. Jag är ju såååååå spruträdd! Nej jag har lovat mig själv att inte älta det där förräns imorgon. Vi ska åka halv elva härifrån¨och jag hoppas att det inte är allt för mycket folk.

Mina prinsar ligger och sover sen klockan 22.. Dumma mig som inte lägger mig själv när jag har chansen, nä då sätter man sig framför datorn och spelar bejeweled i 3 timmar :D:D Nä nu orkar jag faktidkt itne vara vaken längre, ska gå och borsta gaddarna och sen krypa till sängs. Uppdaterar imorgon om sprutan!!!! Håll tummarna för mig vettja.

Natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0