Skoterjävel

Tja!

Sitter hemma hos mamma och pappa nu. Ska sitta med robban ikväll, börjar med att dra en tripp på datorn då. Han har nämligen fått ett nytt tangentbord med jätet stora bokstäver. Ska snart se vad det blir för sidor han vill besöka :)

Dagen idag har inte varit allt för bra, imorse när jag och Andreas klev uoo insåg vi att vi hade blivigt bestulna.. Det har varit några fräcka jävlar som smygigt sig runt vårat hus mellan tre och halv tio på morgonen och stulit Andreas yamaha nytro. Min mach1 stod ju brevid men det var nog en jävla tur att den var alldeles snus torr på bensin så den inte ens gick att starta annars hade väl de där jävlarna tagigt den med! Fyfan säger jag bara. vart till att ringa polisen och polisanmäla det då.. Dagen började ju inte bra men det vart faktiskt lite bättre. Tog min skoter och åkte ner mot Kävsta där vi träffade Jimmy& comp där grillade vi lite korv och snackade skit innan vädret vart för illa så vi åkte hem. Degade i soffan ett tag tills jag tog tag i middagen. Det serverades spagetti&köttfärssås, riktigt smarrigt måste jag säga. Andreas skjutsade hem mig till mamma och pappa efteråt.

Och här sitter jag nu- väntar på att mamma och ståffe ska komma hem från Sörberge. Dom åkte för en stund sen för att handla pizza och glass. jag har varit så himla glass sugen hela eftermiddagen och nu är min ängel till mamma och handlar det :D Jag och Robban som är lika sötsugna sitter och väntar för fullt. Efter det ska jag dra en snabbis i duschen, måste ju passa på då man är här ;D Ska sova över här ikväll, det är ingen idé att åka hem sen när jag slutar så sent. Imorgon är det ju skola som gäller för hela slanten. Kommer nog kännas lite konstigt när man inte varit där på så länge. Som tur är har vi Ttc, ska åka hem med Andreas vid fyra och det blir korv, ägg&potatis till middag :) Nu ska vi börja dra oss inöver köket. Hejsålänge

Måste bara lägga upp en liten bild på min gobebis i magen då "han/hon" ligger och suger på tummen =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är du inte rädd?

2009-01-09 @ 13:19:05
Postat av: Sofie

Vad ska jag vara rädd för? :s

2009-01-11 @ 14:55:48
Postat av: Sanna

Menade inget illa alls utan jag vill också ha barn och är i din ålder, men jag vet inte om jag vågar. Är rädd för att inte kunna ta hand om barnet ordentligt. Tycker du är stark.

2009-01-15 @ 11:40:51
Postat av: Sofie

Okejokej, nej det är jag inte alls rädd för. Jag har en underbar pojkvän som är lika mån som mig om att vi ska fixa det här :) Jag tycker att det är rätt tajmat för våran del, det enda jag kan gruva mig lite över är den ekonomiska biten men samtidigt ska det ju inte behövas enorma resurser på pengar för att man ska kunna bli bra föäldrar :)Och tack!

2009-01-15 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0