29 januari

Hallå!

Idag har jag varit ledig från skolan. Vaknade upp klockan halv nio utav att Carro kom till mig. Jag hade självklart glömt bort att ställa alarm på telefonen så jag fick lite bråttom :) Var bara att klä på sig, packa badkläderna och slänga sig i bilen. Hade lånat dodgen utav pappa så det var riktigt skönt att äntligen få ut och glida. Vi åkte och hämtade Vicky&Thomas i Timrå och sen bar det utav mot Ö-vik. Resan gick bra och det var jätte skönt att bada. Jag har ju fått mig en riktigt rejäl kula nu så badkläderna börjar knappt täcka min kropp. Nog om det, vi kom hem vid fem tiden. Då hade alla sovit nästan hela bilfärden hem. Det var bara att skynda hem då jag jobbar med Robban ikväll, jag utfodrade familjen min med potatisbullar&bacon idag. Riktig snabb mat men man tager ju vad man haver. Nu sitter jag och Robban och sjunger till en massa sjuka videos på youtube. Ikväll kommer jag inte åka hem till mannen i Indal utan stannar här. Jag slutar ju halv ett och klockan sju imorgon bär det utav till halkbanan i Härnösand. Thomas och Vicky ska komma förbi och hämta mig :) Ska bli riktigt roligt att äntligen få göra det som ska vara roligast utav hela utbildningen. Efter det slutar vi och då ska jag åka och handla massa gott inför helgen och sen bege mig hemmåt. Funderar på att se en bio imorgon kväll men vi får se hur det blir med det. Nu ska vi käka snacks och sätta oss framför tvn. KramKram




Mammas lillfis vart 22 veckor igår. Och du bara växer och växer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0