22 januari

Imorse vaknade jag upp hos mamma :) Igår jobbade jag nämligen där samtidigt som vi firade hennes 40 års dag. Hon fick en massa fina blommor, en lyxig massagefåtölj, presentkort på telia och massa annat smått =)

När jag väl kom på skolan gick dagen ganska fort, fick sluta tidigare så jag hann åka med Joel hem. Väl hemma var mannen redan här, vi gjorde lite middag och somnade sen på soffan. Vart uppväckt bara för en stund sen då Dagge och Peter kom förrbi. Just nu sitter vi bara och degar, jag är jätte sugen på nått gott men vi har inget smarrigt hemma =( Får vänta tills imorgon då lönen kommer och det blir stor handling. Vi slutar skolan halv två och då bär det av in mot Birsta med Carro. Måste handla lite saker inför Lördagen då jag har bjudit in till lite fest. Hade tänkt bjuda tjejerna mina på mat och så innan också. Är för första gången på länge hel ledig hela helgen. Känns lite för lyxigt för att vara sant men då kommer man njuta hela tiden istället! Nu ska jag försöka hitta lite popcorn och kolla på filmen jag laddade hem tidigare i veckan. Hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0