18 februari,

En vecka kvar till lönen nu, nedräkningen har börjat :) Börjar bli knapert med pengar såhär i slutet av månaden. Jag känner att jag har påkostat kanske lite för mycket heminredning denna månad men det är ju så roligt! Just nu sitter jag och Robban och sjunger Runke balle, det är en utav hans favorit låtar så den går på fler varv nu. Idag på skolan har vi haft logistik med benka, det gick riktigt bra och smärtfritt faktiskt. Var på studiebesök hos IKEA, det var riktigt interessant. Helt otroligt hur dom håller allt rullande som. Efter det tog vi en fika uppe i cafét innan vi avslutade dagen. Pappa kom och hämtade mig med volvon som precis har blivigt klar från verkstaden. Det är en jätte fin bil tur att den blivigt fräsch igen efter krocken så jag får glida i nått fint när jag slutat skolan. Nu sitter Robban och gäspar åt mig, vi ska ta en kvällsfika för att sedan hoppa i säng. Mamma ringde för en stund sen och hon passerade Härnösand nu så snart är hon hemma och vi längtar så! Imorgon jobbar jag sexton och en halv timma så jag lär nog uppdatera något under dagen. Hejsvejs!



                                  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0