29 april

Hallå!

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Jag har haft ganska mycket att stå i, senast igår stod jag vid tolv snåret och strök gardiner.. Men det ska bli ändring på det :) Nu när körkortet kommer så ska jag se till att vara hemma och ha en dator till hands.

Idag har jag inte gjort så mycket, har kört nästan hela dagen med Micke. Känns rik´tigt bra nu, jag hoppas det känns lika stabilt imorgon bara. Vid elva tiden tog jag med mig Caroline och åkte till mödravården, där tog dom alla vanliga prover och allt såg bra ut. Det enda ovanliga var att min barnmorska kunde inte känna om lill pyret låg med huvudet eller stjärten nedåt. Så vi vart inbokad på ett till besök nästa vecka, får hoppas att det ser bättre ut då för annars kan det bli tal om ett till ultraljud. jag får ta ett rejält snack med lillen här ikväll så vi slipper det.

Jag sitter ute i Lögdö nu, åkte hit efter skolan. Det var enklast, Andreas jobbar nämligen sista natten nu så imorgon är han hemma. Vilket jag inte hade trott. Sover man här ute får man iaf sova ut och får skjuts in till stan :) Ska vara där klockan åtta, så jag måste nog snart krypa ner i sängen.

Hjälpte precis pappa med anmälningarna till dragracingen. 4 tävlingar är nu spikade så nu får man bara hålla tummarna att alla grejjer håller =) Ska bli så roligt, hoppas att min knatt hinner vara med på alla.

Imorgon är det som sagt min födelsedag, den ska förhoppningsvis firas i bilen! Jag tror att det ska gå bra, men vi får se. Funkar det inte imorgon så blir jag självklart besviken men körkortet ska jag ha, frågan om bara när. Vid tre tiden ska mamma åka iväg och hämta min smörgåstårta så kommer hela familjen ut till Indal sen. Det blir självklart majbrasa och sen vet jag inte, jag hoppas det finns några som vill vara med oss och göra kvällen minnesvärd.

Idag går jag även in i vecka 36, det känns verkligen otroligt. Tiden har gått så himla fort. Om två veckor är det inte omöjligt att min lilla vill titta ut. Jag känner mig inte alls lika förberedd som jag trodde jag skulle.. Vagnen har kommit in till barnenshus i förrgår och än har vi inte varit och hämtat ut det. Tiden rinner iväg som sagt och nu måste jag slita mig. Skriver mer imorgon om hur allt har gått :)

Sov gott, Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis på artonårsdagen vännen! Lycka till på skrivning och uppkörning :)

2009-04-30 @ 08:44:55
Postat av: Camilla

Grattis Grattis ! :) Kanske ses ikväll på brasan :P

2009-04-30 @ 10:51:07
URL: http://saracamillas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack så mycket! =D

2009-05-01 @ 12:02:34
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0