badhuset :)

hejsan. imorse var vi uppe med tuppen trots att vi fick sovmorgon. lika skönt, var fin väder så jag och andreas klev upp, tog oss en dusch och fika innan vi bestämde att vi skulle åka och bada i timrå :) tog med oss vincent och mötte upp erica på simhallen. var riktigt mysigt, en hel del ungar så vincent hade det roligt =) kom hem bara för en liten stund sen. vincent somnade utav utmattning i bilen så nu passar jag på att färga håret, ska åka in till stan på fest ikväll och då måste man ju vara fin. gårkvällen spenderades hemma med familjen. åt en grym middag och kollade på freaky friday vilket var år och dar sen sist. efter filmen gick vi och la oss :) 

 

imorgon börjar jag jobba 10.30 så jag hoppas det blir en halv lugn kväll iaf :) nu ska jag skynda in i duschen hejsålänge. 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAT?! du visste att det var fest på g klockan fyra men ringde inte mig förrän halv nio?! nu blir jag besviken va...

2008-10-18 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0