4 maj

Nu ligger jag här i sängen med min underbara man! Vi har precis fikat och ska slå på en film snart att somna till :)

Helgen har varit helt ok! Har festat en del med massa trevliga människor och så har vi såklat monterat upp nytt skrivbord och en brandvarnare i taket! Nu i veckan har både jag och Erica fyllt år, känns skönt att man fått i sig en massa tårta på färden och lite extra klirr i kassan.

Andreas åker till Kiruna igen imorgon, Mitt desperata letande efter ett annat jobb har lagts på is. Han säger att så fort det vankas småttingar kan han jobba hemma. Hmf,
 
Men nu ska jag tänka positivt, blir mer tid till att jobba då istället de veckor han är borta. Som nu i veckan jobbar jag onsdag, torsdag & lördag, söndag. Känns bra! Om ni våga så kika förbi och säg hej :)

Nu ska jag krypa ner tilsammans med min man, sov så gott! Natti Natti <3



Andreas Nilsson, du är mitt hjärta och jag kan ärligt säga att jag Älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0