28 maj

Igår efter skolan åkte jag mamma, andreas och lillebror in till birsta. Jag och mamma inhandlade varsin arbetskjol, skit läckra! Va även in på IKEA för att hitta en garderob. Vi hittade en jätte fin i Malm serien, precis den som vi ville ha. Så på fredag ska jag och Andreas nog in och handla den :) Nog för att den var lite dyr men vi kan inte ha våra kläder i stora sopsäckar för alltid.

Idag vaknade jag klockan elva, fick lite bråttom då jag började klockan halv tolv. Inte hade jag någon moppe nyckel hemma heller, så lillebror fick komma hem med den.. Ett jävla bestyr, men jag kom till skolan iaf efter lite om och men. Vart förstås lite sen men är ändå klar med allt i skolan därför man har tid att sitta vid datorn och löka. Ikväll är jag ensam hemma, Bejbi ska nämligen till Stockholm och hämta en bil.. Någon som har lust att umgås? :) Nu ska jag ha matte, usch och fy.. Men en uppdatering kanske kommer sen. Hejsålänge!


***

det här är den garderob som vi är sugen på, fast att ena dörren ska vara helt i spegel :)
det är ungefär en sådan som vi är sugen på, vad tycks? kommer mitt ego att få plats tro?..

Kommentarer
Postat av: ericaaa

call me om du vill hitta på nått då, I'M STILL HERE! ;)

2008-05-28 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0