weekend in sickness

sitter i indal nu med andreas. har precis tryckt i oss varsin billys :) i fredags fick jag åka in på akuten för att jag hade så jäkla ont i hjärtat, självklart skulle de bli en massa provtagande och skit så låg kvar där tills åtta på kvällen. andreas och mamma kom in och hämtade mig och jag mådde inte allt för bra.. började med en tripp på big boy där jag förstås inte mådde allt för bra. jag har aaaaaldrig spytt och varit så slut som jag var i fredags och jag tyckte riktigt synd om andreas som hade kommit hem för att vara med mig.. somnade till slut i indal och vaknade upp med lite bättre hälsa, tog det allmänt lugnt hela dagen, fick också fin besök av andreas och sofia och då vart det film och gotta :) finns nog inget bättre sätt att bli frisk och kry på. på eftermiddagen orkade vi äntligen hasa oss upp på skotersen och fara iväg till holm där det vankades tacos :D emma johannes erica och robin hade nämligen kockat åt oss, också det var väldigt uppskattande! jaktstugan vart sista etappen för kvällen, där andreas självklart skulle ut och köra åt helvette. en annan fick bli jätte orolig och kanske lite överbeskyddande... men men, vem blir inte rädd då ens älskade inte kan andas periodvis?! till slut när jag äntligen kört hem oss och låg i sängen och hörde att han andades relativt normalt vågade jag somna till också. hua vilken helg kan man tänka, inte alls som vi hade planerat. men vi har ju iaf fått vara med varandra hehe :) ikväll lär det bli ett stopp på kina och sen hem mot bergeforsen. andreas ska ta flygt till kiruna imorrn igen.. ganska bra så vi får en natt till ihop =) men nu först blir det gammal go film på tvn. hadet bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0