people in love

Det kan man verkligen säga att jag om min man är <3

Helgen har varit ganska bra, inte fått en lugn stund men det är ju skönt att känna att man gjort nått iaf.

Fredagen tillbringades uppe i bjässjön i melins urfina stuga. Vid tolv-ett tiden vart vi halv pumsiga och for hem till Kalle och kollade på film. Eller ja, dom kollade på film och jag kollade på old pics där Andreas var med. Min pojkvän har varit så söt i röd färgad tuppkam :D  Vart att jag och erica fick sova på bäddsoffan, lika bra säg.

Lördagen började jag jobba klockan tolv, fick skjuts utav mina govänner :) Jobbade bara till halv fem, fick skjuts hem av Gabbi&Rickard i chevelen. När jag kom hem var det bara att fixa till sig för att sen åka in till stan. Jag och Erica började med en vända på max för att senare åka flak med Robin och Camilla. Min kväll var ritkigt trevlig, allt jag saknade var min man. Då hade kvällen varit fulländad. Vid två-tre tiden fick vi iaf skjuts hem av Macke och Adde. Erica och jag låg och surrade lite innan vi sedan slocknade.

Imorse vaknade jag vid elva tiden.. Fick lite panik eftersom jag började jobba klockan tolv. For på pärlan till Birsta. Där lämnade jag av Erica för att sen jobba. Det har varit svin lugnt idag och det betyder att jag inte är lika sliten som vanligt. Åkte hem efter jobbet, har diskat och nu sitter man bara vid datorn och laddar upp lite bilder från helgen. Filmade även från bilen igår heeeela kvällen. Lovade nämligen Andreas att jag skulle dokumentera hela kvällen. Och jag har bokstavligt talat fått med hela kvällen :D Frågan är bara om man bågar kika på den sen, hehe. Fick iaf med några bara stjärtar och en och annan rattfylla.

Nu ska jag ta en vända i duschen sen bara löööka. Om min fonologiskaman läser det här så är han alltid välkommen att ringa, jag svarar även fast jag är i duschen ;)


***
Här kommer några bilder från gårdagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0