worker bees


hejsan.

ligger fortfarande i sängen med bärbara under näsan. vaknade bara för en liten stund sen. min ursöta mamma ringde nämligen och väckte mig. det hon hade på hjärtat var att hon var i birsta och skulle köpa en bh och frågade om jag också ville ha en för dom var super fina ^^ hehe.

igår jobbade jag till halv fyra, tog bussen till sörberge där andreas hämtade mig efter han var klar på sitt jobb. när vi kom hem myste vi till det i sängen lite innan maten var serverad. efter maten fick pappa investera lite som vanligt i vårat bilbingo spelande. mamma, jag och andreas åkte till kovland och spelade. för lillgubben var det första ggn och det märktes, haha. "men 48 har jag redan kryssat" - men andreas, vi har bytt blad! haha. så himla roligt :)

idag börjar jag jobba sent, skit tider.. men men man får ta det som erbjuds, på fredag går jag ju iaf på semester!
ikväll blir det bara till att ta det lugnt. och nu ska jag gå och få mig någonting i magen sen jobba..

hejsålänge.


ps. i love you =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0