one sweet love

kom hem bara för en stund sen. har varit på jobbet sen fyra tiden. innan dess gjorde jag ett tappert försök att städa husvagnen, det gick faktiskt väldigt bra. mamma och pappa ska nämligen låna den över helgen och då är det ju bäst att den är i fin form. pappa ska tävla i piteå så hela familjen ska dit men jag kan dock inte följa med eftersom jag jobbar hela helgen. men det betyder iaf att jag och bubblan blir ensam hemma :) han kommer hem imorgon och vi ska bara mysa hela helgen. vad kan jag mer berätta, jo min lönespec fick jag idag så den tjugofemte kommer jag gå på rosa moln. den kommer så himla lägligt för då är jag och andreas nere i malmö på semester :)  hihi. nu ska jag ta och kliva bort från datorn, ska bara visa pappa lite fler bilar, slå på en maskin med tvätt och ringa min man. natti natti!


   

bara för att jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0