some say love,

Nu var det ett bra tag sen jag tog mig tid att sitta vid datorn. Helgen har iaf varit full med jobb och en jäkla massa mys med hjärtat mitt. I fredags var vi ut och tog oss en bit mat i stan, sen snurrade vi bara runt i staden. Tittade även förbi hos Erica en sväng :) På lördagen kom Andreas och hämtade mig efter jobbet, då åkte vi hem käkade lite pizza och sen vart det en bio. Vi såg på arkiv x, det var nämligen mannen som fick bestämma..  Jävligt spännande film iaf, men jag håller mig nog ändå till mina komedier. Igår kväll tog vi en sen bastu för att sedan somna till en film :) Idag börjar jag inte jobba förräns klockan tolv, känns ganska skönt med tanke på vilka tider jag klivigt upp i helgen. Resten av veckan består åter utav jobb, har en del ganska bra tider så jag kommer nog att hinna åka lite i nybåten också :) Nu ska jag ta mig någonting att äta sen åka på jobbet :) Ha det bra! Haaaj

ps. i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0