härefestivalen.

fredagen-

kom upp till charlieboy vid fem tiden med cabbynovan. åkte till gröning och camilla på en gång för att grilla lite inför festivalen. kom till byn vid nio tiden och det var ett himla drag :) när vi kom in var det ganskla mycket folk och vi hade en kanon kväll. vid halv ett tiden vart vi trött och avslutade kvällen. fick skjuts hemav johannes :) 

lördag-

vaknade tidigt och levde ett riktigt festival liv, käkade vita bönor och sucktade efter en dusch. vid två tiden gick jag, andreas och kalle ner till marknaden/bilutställning. tävlade i ankracet men vann tyvärr inga pengar. vart förfest hos johanna och rickard innan maten i vip tältet. ganska fränt att vi vart vip gäster, men det var konstig mat. alva och jag fick klämma en hamburgare senare på kvällen :) vart slut innan ett tiden igen, knatade hem vid ett tiden. 

söndag- 

sov riktigt länge, vart väckt av erica vid elva tiden. jori kom och hämtade oss för att lämna husvagnen hemma och hämta båten istället. jag, andreas, erica, jori, kalle och robin tog en sväng ut på indalsälven för lite fiske. kom hem för en stund sen, är ganska trött från helgen. börjar skolan halv tolv imorgon men ska snartt gå och lägga mig med mannen. lånade lite filmer av kalle förut som vi måste se också :) jag hoppas att alla har haft en kanon helg. 

 

ps. i love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0