Igår kom vi alltså hem ifrån Malmö. Det gi...

img_1423 (MMS)

Igår kom vi alltså hem ifrån Malmö. Det gick jätte smidigt att flyga med barnen, tur de är så snälla. Mamma kom och hämtade oss på Midlanda, de bjöds på pizza i Lögdö innan vi äntligen åkte hem på riktigt. Å Gud vad skönt det var att komma hem. Home sweet Home som det står i våran hall :) Tyvärr har vi tagit med oss världens förkylning hem.. De små liven hostar och fräser hela natten lång :( Båda går på Alvedon så de får faktiskt sova ganska hyffsat, det är mest mamman som vaknar av  allt deras hostande. Egentligen skulle det varit sprut dax på onsdag men det får vi ju skjuta fram nudå.. Idag har vi iaf bara varit hemma. Sovit mest hela dagen. När Andreas kom hem vid fem hade jag gjort korv i ugn och potatismos. Efter maten åkte jag och Alma in till Birsta en sväng för att vecko handla och för att jag skulle få sola en stund :) När vi kom hem låg grabbarna och sov sött så jag och Pigan har suttit i soffan och fikat och snackat skit tänkte jag säga:D Hehe, nä inte än men snart så. Än så länge skrattar hon bara åt allt man säger, härligt det med:) På fredag är det Mitab fest på Östanskär. Jag hoppas verkligen att de små är pigga tills dess och att Alma kan ta flaskan så att jag också får följa med. Alma har som blivigt anti mot flaskan. Hon tog den första och andra gången jag var borta. Tredje gången nu på juldagen tvärvägrade hon ta den.. Hon har nog blivigt klokare och vet vad hon vill :) Men vi har ju hela veckan på oss att introducera den lite smått så förhoppningsvis går det bra och barnen kan vara hos mommen& moffen. Nä nu ska jag väcka Lill gumman för lite mat så ska jag somna jag med. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Vilken cute blogg jag trilla in i! :)

hur är läget?

2011-01-11 @ 01:02:59
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0