Efter en timmes härlig promiss dukade vi u...

img_1468 (MMS)

Efter en timmes härlig promiss dukade vi upp med popcorn och saft i sängen :) Nu ligger jag och stör mig på allt salt som självklart ligger kvar  men men man får vad man förtjänar. Barnen somnade vid halv nio, Arvid tvärslocknade efter 300 ml välling.. Inte så konstigt efter att ha ätit en massa popcorn också. Jag har legat och kollat efter lite vår fräscht från jotex. Hittade dock inget som föll mig i smaken. Jag är så himla nöjd med hemmet som det är nu så det kan nog spela in lite. Ja imorgon är det sprutor för barnen som gäller. Mini livs hade inte öppnat på pizzan än så vi måste kompletterings handla lite innan vi åker hem också. Men sen blir det bara till att vara på hemmaplan och hoppas att inte febern infinner sig i någon utav dem. På torsdag kommer det efterlängtade barnbidraget, då kan jag lova att det blir en nöjes sväng på Birsta. Vi behöver inget speciellt så det ska bli skönt att bara ränna. Nu ska jag iaf kolla på CSI och sen somna jag med. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0