söndag 22 november

Hallå!


Jag lever, sprutan gick jätte bra att ta. Den kändes ytterst lite och jag blev bara lite öm efteråt, det känns fortfarande men det är ju bra att veta att man fått den iaf.

Ihelgen har vi bara tagit det lilla lugna, andreas ville att vi skulle upp till åkersjön men det får vänta två veckor till :) Det är ju skönt att bara vara hemma och ta det lugnt också. Idag kom pernilla förbi och surrade lite, hon knäppte också en hel del jätte fina bilder på arvid när han låg naken på fällen =D Tror att någon av dom ska få bli julkortet som ska ut snart.

Just nu sitter jag och fixar det sista på min uppsats till historian.. Har skola imorgon, andreas ska vara hemma med arvid, Jag tror dom skulle åka ut till farmor på besök, Klockan sex ska jag ha klädparty ute hos mamma :) Hoppas att det är några som vill komma nu också. Ska servera ostbricka, det som är så gott :D

Nä nu ska jag ta och fixa det här så man kan krypa ner med grabbarna någon gång. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0