15 april

Hallå!

Idag klev jag inte upp förräns vid ett tiden. Var faktiskt inte så roligt att vakna då man såg att det föll snö ifrån skyn..  Ringde iaf till erica och bestämde träff i birsta. Och jag tror att fler än vi ville bort från det taskiga vädret för det var faktiskt rätt mycket folk med tanke på att det är mitt i månaden. Självklart hittade jag en massa fint när plånboken är som torrast.. Jag tror jag kommer måsta dra med andreas på birsta när han kommer hem för han var dum nog idag och berättade att han fått lön. Eftersom alla mina pengar gått åt huset på sista tiden är det väl inte mer än rätt att han får skämma bort mig lite´tycker jag  :) Ja vi får väl se hur det blir med det. Jag erica och ulrica drog iaf en fika på mc´donalds innan det blev hemfärd.

Mamma och pappa hämtade mig i Sörberge, blir en kväll till här eftersom det är jobb som står högst upp på listan imorgon. Känns faktiskt härligt att man måste kliva upp i normal tid imorgon så man hinner göra nått utav dagen. Hoppas självklart på fin väder det underlättar jobbet en hel del. Sista föräldrarträffen är det imorgon också, tyvärr är ju inte andreas hemma men jag ska iaf försöka smita iväg tidigare så man får säga hejdå till alla.

Lill skrutten blir hela 34 veckor idag, "pappa" ringde för en liten stund sen och fick gratta genom telefonen men det går väl lika bra säg :) Han har jobbat dag idag men ska även jobba natten den token. Hoppas det går bra iaf, han skulle höra av sig imorgon när han går av för då ska ju en annan upp.

Nu ska jag väcka min kära moder som somnat i massagestolen som står på mitt rum. Jag tror att den där chokladglassen vi åt för en stund sen hade en lugnande effekt för jag är redan super trött och känner att det är dags att möta john blund.

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0