every little thing,

sitter hemma nu med mannen. har precis kommit ut från bastun, tar mig en snabbis nu framför datorn innan man ska sova. imorgon börjar jag tidigt och jobbar hela dagen så då passar man på nu när det inte är någon som är ute då förstås.. hmf. gårdagen tillbringades i indal med en massa goa människor och några mindre goa människor. var utöver bäck och fick umgås med alva och niiklas, det är inte varje dag =) men mysigt iaf. kom hem vid två tiden efter en liten svängom på kävsta. idag jobbade jag till sex, kom hem och då stod maten på bordet, precis så där som det ska vara. lax&potatis hade mannen min gjort. det var riktigt gott, denna service är någonting som jag kan vänja mig vid. hihi! nä nu har jag suttit här alldeles för länge, hoppas alla får en kanon söndag. natti natti =)

ps. i love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0