Onsdag

Ja då sitter man på jobbet. Blev en smått stressig morgon imorse när varken jag eller barnen vaknade utav väckarklockan.. Men vi kom iväg iaf, barnen skulle på utflykt till skogen idag. Lite trist med tanke på vädret men dom verkade lika glada för det :)

Just nu är vi och tränar på Norrliden och klockan tre åker vi tillbaka med taxin.

Klockan fem är det dags för ännu ett pole dance pass. Idag är jag lite opepp för jag har inte alls tränat nått hemma så det kommer antagligen synas också.

Momma får därför hämta barnen på dagis idag, jag vet åtminstonde en liten kille som kommer bli överlycklig att få åka mommasbilen :)

Nä nu ska vi spurta den sista halv timmen innan hemfärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0