Helgslut

Då var det söndag och helgen går mot sitt slut. Jag skulle egentligen jobba hela dagen idag men Andreas har fortfarande inte kommit hem ifrån Örebro och barnvakt är ju inte det lättaste att hitta i sista sekund, speciellt inte en söndag..

Så jag fick bittert leja iväg jobbet till Linda. Vi har istället Gabbi och barnen på besök, vi besökte Häre mässan där brudarna målade ansiktet, barnen fiskade fiskedamm och vi mammor stod och svettades i alla dessa köer.

Nu har vi precis lagt oss i soffan efter att ha grillat en massa gott. En påse chips har också hunnit att slinka i oss så nu är john vila inte långt borta. Barnen däremot går fortfarande på allt godis.. Men vad gör väl det när de ändå roar varandra :)

Igår kväll var vi en sväng på cruisingen i Timrå för att sen ta en marrängswish på donken med Maria& Andreas. Alma var vaken ända tills vi kom hem och sov därför ljuvligt imorse istället. Schysst tyckte jag!

Nu ska vi bara vänta på att pappan kommer hem för han skulle alldeles strax börja rulla ifrån Örebro. Äntligen! Blir ju en till 50h vecka för mig så det ska verkligen bli skönt att få lite avlastning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0