Mycket på en gång..

Ja nu är det mycket som är på gång hemma.. Imorse väcktes jag utav att en grävare kommit för att fixa våran häck. Toppen.... Nu är det alltså hål i häcken, infarten uppgrävd och på det så håller vi på å ska måla om. Ja det är väl bra att det händer nått men nu ska det bara finnas tid till allting också.

Jag känner mig lite smått stressad ärligt talat då Arvid fyller 3år på tisdag och barnen ska få en lekstuga som ska börjas byggas upp ikväll också.

Jag får trösta mig med att det åtminstonde kommer bli jätte bra när allt är klart :)

Just nu sitter jag på jobbet och barnen är på dagis för första dagen den här veckan. Det gick faktiskt över förväntan att lämna dem när de varit borta så länge. Skönt att det är normalt väder också så att de kan vara ute och leka.

Idag jobbar jag till 19 och ikväll ska vi som sagt börja bygga ihop lekstugan. Undra om barnen kommer uppskatta lekstugan lika mycket som mamman ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0