Old stuff

Då var jag precis hemkommen från jobbet. Allt har gått jätte bra ikväll, med mig hem fick jag en sopsäck med mina gamla kläder som mamma hittat. Ganska roligt att se vad man faktiskt hade på sig för inte allt för många år sen. Sen att jag inte riktigt kan förstå att jag har kunnat haft på mig alla de där små kläderna är en annan femma!

Nu har jag bara projekt sortera framför mig.. Fick nyss höra om att det arrangeras en klädbytardag med vuxenkläder i Timrå den 25feb. Funderar starkt på om jag ska anmäla mig, jag har ju faktiskt gott om kläder här hemma som bara ligger och tar plats. Får kolla vad jag kan dra fram åtminstonde :)

Idag gick allt bra på dagis, vi stannade kvar på lunch och barnen åt på bra. Imorgon ska dom vara kvar själva en stund och så ska de försöka lägga Alma i vagnen efter lunchen. Håller tummarna på att det går bra!

Nä nu ska jag läsa någon blogg till så ska jag försöka sova. Ska ju upp tidigt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0