Full rulle

Nu var det ett tag sen jag skrev ett par rader här.. Men förra veckan var det full rulle då det vart en massa arbete för mig och dagis för barnen.
Som grädde på moset var Andreas borta på jobb så det blev rätt stressigt att pussla ihop allt.

I helgen var vi iväg till nöjeshallen för att fira min älskade mamma som fyllde 43 år. Det Blev gocart med hela familjen följt utav god mat på bite line och som avslut en ridtur på dildon! (Som förövrigt mamma vann) I samband med det blev min förlovningsring helt ihop tryckt så att den nätt och jämt gick av mitt finger! Hur sjukt är inte det då? Så i väntan på lagning känner jag mig nu helt naken!

Idag fick barnen vara hemma med mormor medans jag jobbade för att de har åkt på en skit jobbig förkylning! Tur för oss så är det lite jobb den här veckan så vi kan vara hemma och kurera oss.

Imorgon är det endast stor handling som står på schemat. Sen ska jag faktiskt entra gymmet för mitt allra första spinning pass! Jag hoppas att jag tycker det är roligt för nu behöver min kropp verkligen få sig lite motion :)

Nä nu är klockan över tolv, bäst att betala alla räkningar så man kan andas ut! Alltid lila roligt... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0