Våran helg har varit underbar. Fredagen bl...

img_2291 (MMS)

Våran helg har varit underbar. Fredagen blev mamma- pappa mys. Middag och bio, min första 3D film. Var väll inte så mycket att hurra för, det tyckte nog inte Andreas heller som satt och sov hela filmen.. Mysigt var det iaf :) Vi plockade upp våra sovande barn hos mormor och var hemma vid tolv tiden. Lördagen blev en hel ute dag i kläpp, vi stängslade, åt ute bland djuren och bara njöt. Arvid älskade det, han passade på att rida på en get, bada i lera och dela bullar med fåren :) Bilden ovan är på "Julle" en get som ville åka barnvagn. Söndagen bestod utav en massa nyttogöra utomhus. Vi klippte gräset för första gången och det blev jätte fint! Roligt var det också. Barnen fick sig äntligen en Gungställning. Dock rutten!! Och det märkte vi förstås när den redan blivigt monterad. Jag är ändå besviken så Andreas får allt göra nått åt det. Idag ska vi inte göra något speciellt, jag ska bara ta tag i våra kläder och sortera in i garderoben som faktiskt också kom igår :) Det ska bli skönt att slippa bo i en Ica kasse. Nä nu blir det pannkisar!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, vad roligt att geten ville åka vagn ;P



Jasså, blir han redan 2 år lillgubben! Visst skulle jag kunna göra en beställning, men det är då min första så det beror vad du vill ha på den? Jag måste hinna få tag på grejer :)

2011-05-23 @ 21:19:33
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 22:52:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0