Storebror Arvid är alltid så himla snäll m...

img_2155 (MMS)

Storebror Arvid är alltid så himla snäll med sin lillasyster Alma. Här matade han henne ikväll med en fruktsallad som hon med glädje åt :) Sen att båda barnen fick hamna i badet efteråt var ju bara ett plus säg.  Idag har vi pga min dunder förkylning hållit oss hemma hela dagen. Jag har trots det orkat målat klart tre utav fyra väggar inne på Almas rum. Även ett par gardiner och en tv har hittat in till vårat sovrum :) Det börjar ta sig här hemma måste jag säga.  Nä nu har jag precis lagt mig mellan barnen och ska sova jag med. Andreas är fortfarande och jobbar, han åkte fyra imorse stackarn.. Jag hoppas att han kommer hem snart så vi får rå om honom lite. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Det hade vart roligt men jag tror att jag håller mig hemma första gången jag tar en cider ;) Är ju över 1½ år sedan jag drack haha

2011-05-04 @ 10:37:26
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA! <3

2011-05-05 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0