Hej! Nu har ännu en helg passerat och imor...

Hej! Nu har ännu en helg passerat och imorgon väntas åter vardagen.. I fredags blev det en sväng på Ikea där det shoppades en massa. Mot kvällen fick kidzen vara hemma med mormor medans jag åt på Kina med några vänner för att sedan ta en sväng på "bilträffen" i Birsta. Jag tröttnade rätt fort och var hemma vid halv ett. Lördagen bestod utav lögdö häng. Vi tog det lungt, åt gott och kollade på flera bra filmer. Idag vaknade vi upp hemma och äntligen var Andreas också hemma, han hade kommit på tidiga morgonen. Idag har vi haft främmande utav Tilda& Camilla, barnen lekte på bra men jag har märkt att Arvid blir ett riktigt litet ego när vi får besök. ALLA saker ska han ha själv och så fort någon rör nått som är hans så skriker han UUTA.. Jag hoppas det Åtminstonde försvinner när han börjar på dagis annars vet jag inte vad jag ska göra. Tips någon? :) När besöket åkt bestämde lilla familjen sig för att åka och inhandla en ny säng åt Arvid. Sagt och gjort, nu sover han som en stock inne på sitt rum i sin alldeles egna säng. Det tycker Mammsen är jätte skönt och jag hoppas nu för allt i världen att han inte blir jätte ledsen imorgon när han vaknar. Nä nu ska jag ta och lägga mig, är alldeles trött efter ett zumba pass, bastu, fika och soffmys :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0