Goddag! Idag tog vi oss upp till Norra ber...

img_2271 (MMS)

Goddag! Idag tog vi oss upp till Norra berget för kyrkis avslutning. Det var riktigt trevligt, lite blåsigt men barnen lekte på bra ändå. Vi blev även bjudna på lunch utav våra suveräna fröknar. När vi sedan kommit hem var vi slut körda och vilade ett bra tag. Ikväll har vi haft besök utav Maria, sen hon gått har jag och junior sett på tv Medans mini donnan somnade redan innan åtta. Nu ligger jag mitt i sängen mellan två snark troll, jag skulle behöva lägga över den största så jag också kan somna för jag har faktiskt insett att vi sover som bäst både han och jag när vi sover själva. Imorgon blir det nog en lugn dag får jag hoppas, dagens utflykt tog rejält på mig så att vara hemma och ladda batterierna är nog ingen dålig ide. Nu säger jag Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0