Lovely

Godkväll!

För mig är den inte så god.. När jag gick för att lägga barnen somnade jag även själv och det hade jag egentligen inte tid till då det var meningen att jag och mannen skulle ha lite soffmys då han blir på annan ort i helgen.

När jag väl vaknade (runt elva) klev jag upp och var riktigt förbannad på exakt allt. Jag är fortfrande piss sne då karln sover och det bara går en massa sörja på tvn den här tiden. Aja..

Våran dag har iaf varit mycket mer positiv, den började förvånadsvärt tidigt. Redan innan åtta vaknade lilla herrn och ville ha upp hela familjen. Ja hör och häpna (hela familjen) Andreas blev hemma från jobbet idag. Imorgon åker han nämligen iväg på skotertävling så han hade lite ärenden att uträtta idag :) Skönt för oss för då fick vi oss en riktigt go frulle. Andreas är verkligen duktig på allt som har med mat att göra.  

Vid tolv tiden fick vi fin besök utav Emma med hennes två små godingar Anton & Amanda. Grabbarna lekte på riktigt bra, det märktes att Arvid uppskattade sällskapet. Det blev lite intag utav fika och en massa trevligt surr :)
Små tjejerna gjorde inte så mycket väsen utav sig, men det dröjer nog inte länge innan de är små huliganer också. Emma är en utav mina "favorit" mammor så jag hoppas att barnen även i framtiden kommer vilja umgås med varandra.

Klockan 1430 var det dock tid för oss att infinna oss på Bvc i Liden. Där var det nämligen dags för Alma att ta två sprutor och undersökas utav doktorn. Allt såg bra ut, (lill) tösen väger nu 8900g och är 68 cm lång. Arvid var väldigt nyfiken på vad doktorn gjorde med syrran och stod brevid och övervakade hela tiden.

När vi väl var hemma igen somnade barnen som två små stockar.

Nu ikväll har jag varit iväg på ett "extra" skotermöte. Där bestämde vi oss för att gå ur Indals IF och sluta vara en sektion och istället bilda våran egna väldigt riktiga skoterklubb. Det ska nog bli bra det också :) På lördag är det sista satsningen vi gör för iår. På dagen är det familjedag på älven där vi kommer sälja hamburgare& fika. På kvällen blir det en liten medlemsfest på Häreborg med trubadur, mat och förhoppningsvis mycket roliga människor. Kom dit vettja!

Nä nu känner jag mig faktiskt lite gladare, ska lägga mig och pussa på mitt stora sovandes hjärta innan det blir dags för sängen.

Imorgon (om det blir väder) ska jag och barnen knata iväg till Högmansbacken med kyrkis gruppen för lite grillning och bob åkning med de övriga barnen :) Jag håller tummarna på vädret!

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Emma S

Favorit mamma, va gullig du är! Du är en av mina också, så de så :) Vi kanske kan träffas någon dag till veckan föresten? Kram

2011-03-27 @ 21:26:59
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0