Idag har det verkligen varit toppen väder ...

img_1731 (MMS)

Idag har det verkligen varit toppen väder i Indal! Sånna här dagar är de bästa som finns. Jag skulle lätt kunna byta sommaren mot dagar som denna. Dagen började iaf bra då Anna kom förbi och kollade på lägenheten och bestämde sig för att ta den till den 1maj. Lite läskigt kändes det allt då det helt plötsligt blev riktigt definitivt att vi kommer måste flytta! När hon åkt kom mamma, kalle, zaina och mattias upp för att göra oss lunch sällskap på pizzan. Med oss fick vi också maria :) Härligt med sällskap. Efter maten blev det en promiss med alla barnen, vi var förbi det nya huset och jag blev genast lättad igen över att vi ska flytta :) Det är verkligen ett toppen hus för oss! Och jag kan inte sluta tjata om det, men det är för att jag är så himla lycklig så ni får allt stå ut med mig. Från det ena till det andra, nu har jag precis slutat jobbet. Barnen sover sen åtta, Alma ligger i vagnen och där får hon sova tills hon vaknar för natt målet. Hon är så duktig vår lilla prinsessa, sover själv och allt :) Men efter natt maten är det mamman som tycker att det är bra bekvämt att bara somna om med varandra så det är alldeles lagomt duktigt. Imorgon vet jag inte vad som står på agendan. Jobb på eftermiddagen iaf som tur är. Andreas är och jobbar borta så det är lika bra att knåda på. Nu  ska jag försöka somna iaf. Känner på mig att det är en viss junior som kommer vilja härja tidigt med mammsen imorgon.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0