Godkväll!  Helgen har som vanligt gått all...

img_1858 (MMS)

Godkväll!  Helgen har som vanligt gått alldeles för fort. Men vi har faktiskt hunnit med oss rätt hyffsat :-) Fredagskvällen tillbringades nere i Lögdö tillsamans med trevligt sällskap. Lördagen bestod utav lite jobb och sen fick äntligen bettan komma hem från Ikea parkerigen :-) Kvällen bestod utav massa familjemys. Idag (söndag) har jag och Andreas vart ute på en skotertur. Det var min första för iår.. Bättre sent än aldrig för det var sjukt skönt! Barnen var ute och for med mormor& morfar Medans, och det hade gått jätte bra. De kom hem igen precis lagom tills vi kom tillbaka. Vi gick direkt till pizzan som fick laga dagens middag åt oss :-) Nu har vi precis kollat på Big brother. Andreas har somnat på soffan och får nog dispens att ligga kvar här då jag känner att jag kan behöva en hel säng inatt. Imorgon lär det kännas i kroppen efter dagens tur så jag och barnen blir nog bara hemma och myser :-) Nä nu ska jag gå och lägga mig ( om jag vågar, The walking dead ) är riktigt läskigt! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0