Imorgon vill vi ha värme och sol igen för ...

img_2433 (MMS)

Imorgon vill vi ha värme och sol igen för då är det dags att klippa gräset för veckan! Det känns ju ännu tråkigare att behöva göra det i det här vädret.. Idag har vi varit med Robban på förmiddagen, blev några snickar ärenden till Birsta för att sedan bara ta det lugnt ute på gården. Ikväll lämnade jag barnen hos barnvakt och åkte med Erica och Moa på Bilbingo! Sässongens första för min del och herregud vad avslappnande och roligt det var! Det måste ju vara världens bästa terapi för småbarnsföräldrar. Att något så enkelt kan göra en så pigg och glad! Har ni inte testat så är det något jag rekommenderar varmt.  Mer Bilbingo i sommar kommer det garanterat bli för min del iaf :) I mån  efter barnvakt förstås. När jag hämtade barnen hade allt gått bra, de var trötta och somnade på en gång i bilen hem. Det var bara att bära in dem i sängarna sen och sen dess sover de för natten.. Själv fick jag nyss kvällsbesök utav Nattis& Maria :) Alltid trevligt att få träffa de brudarna. Jag har precis lagt mig i sängen nu och ska sova jag också, imorgon blir det antagligen en sväng på Ikea med Erica för att sen hem och mata gräsklipparen.. Andreas är förhoppningsvis också hemma så det blir Myskväll :) Nä Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0