Hallå! Idag har vi inte gjort allt för myc...

img_2510 (MMS)

Hallå! Idag har vi inte gjort allt för mycket, jag och barnen har umgåtts med Ullis& Erica. Det var första gången Astrid var hemma själv men det hade gått bra, hon går ju på sin låda som om hon aldrig gjort annat :) Efter att barnen somnat för kvällen hoppade jag på cykeln och tog mig en tur, fiiifan vad jobbigt säger jag bara! Kondisen skulle ju gärna få finnas.. När jag kom hem igen bänkade jag soffan med mys Astrid som fortfarande sover här på mig :) Jag ska läsa lite bloggar nu för att sedan entra sängen. Imorgon ska vi försöka ha Astrid ute så mycket som möjligt för inne börjar hon bli sjögrön :p Nä Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0